tisdag 19 juli 2011

Fundering,

 Fundering,

Jag har fundering på en sak, jag gillar egentligen blogg.se mycket bättre än bloggspot.com, men denna blogg sida är så mycket enklare än blogg.se, jag har en blogg på blogg.se också men den används inte, eftersom jag inte kan fixa till den själv, med header, bakgrunder, bilder i meny mm. Men det kanske finns någon som är jätte duktig och vill hjälpa mig med allt detta, + design. ni får gärna höra av er via kommentar i så fall så kan vi diskutera saken,


kram,

4 kommentarer:

  1. de finns mkt "gratis design bloggar" för blogg.se fast vet inte vad dom heter :( de enda som jag tkr är minus på denna sida är att de är så krångligt att kommentera :p ;(

    SvaraRadera
  2. sv: ja de är jobbigt de med :((

    SvaraRadera
  3. jaao :(( hoppas du får till det iaf :D

    SvaraRadera