måndag 18 juli 2011

Börjar om från början,

 Min nya header, hoppas den blev bra och att ni tycker om den ")
Som rubriken lyder, har jag börjat om här på bloggen, för att det känns bra för mig. Men det är ju lixom inget som blir annorlunda, jag har inga "trogna" läsare, och jag får aldrig kommentarer, så jag vet inte varför jag ens lägger tid på att blogga. Alla tycker jag skriver bra och jag tycker det är kul att skriva men egentligen inte när man inte får någon respons tillbakas, vet kompisar som får 100 kommentarer per dag, och så sitter man här och bloggar och inte får en enda. Det är det som gör att jag inte skriver ofta, hade jag vetat att folk läser min blogg hade jag stensäkert tagit min blogg på allvar, men det känns onödigt i nu läget, vet inte hur jag ska få folk till att läsa bloggen, eller handlar det bara om tur helt enkelt?

Idag är det i alla fall 14 enstaka dagar kvar som Uddevalla-bo, (: sedan blir det flytt mot Vänersborg vilket känns helt fantastiskt. Packningen är i full gång vill säga! det står lådor och bröte överallt, men det är väl sånt man får acceptera nu när det är som det är. Våra kissekatter mår väl kanske inte så jättebra nu när det ligger grejer högt och lågt, men det blir ju snart ändring på det, fast det vet ju inte dom. ):

Ni som är bloggare får gärna kommentera tips på hur man ska få besökare att kommentera och så. (:

Idag har jag även skickat väg e-post om att jag är intresserad av att jobba på Hemmakväll i Vänersborg. känns bra!

1 kommentar:

  1. Lena21:00

    Hej Emma.
    Har läst i din blogg och den är jättebra. Du skriver mycket så det tar säkert en hel dag för mig att gå igenom:) men det gör jag så gärna. har själv tänkt att att skapa mig en egen blogg, får se hur det blir med det framöver. behöver jag hjälp så vet jag vad hjälpen finns :)Grattis till nystarten hälsar farfar & Lena

    SvaraRadera