söndag 24 juli 2011

En minnesvärd helg är ännu inte över än....")



Som rubriken lyder!, så är inte en minnesvärd helg över ännu, vi stannar i Askersund tills i morgon i stället för att åka hem i idag,! för i morgon måste vi tyvärr åka om vi ska hinna packa det sista , för nu är det dags! och på Onsdag ska ju min kisse kastreras.

Igår fyllde jag 20år och det var den bästa dagen ever!, Efter att Malin slutat jobba blev jag bjuden på glass innan vi åkte hemmåt till Sänna igen, ! efter det packa vi badkläderna och åkte till Harge och jag måste ju säga att mina älsklingar är riktiga badkrukor om man jämför med mig, ;) Senare på kvällen blev jag bjuden på pizza innan min dag avslutades med bio!,

För övrigt skulle jag kunna stanna hos dom en hel evighet, ! jag älskar mina två stjärnor, dom betyder massor för mig och tror att även mattias älskling, också tycker det!, Nu får vi väl försöka ses lite oftare nu.


Tur att vi har några timmar kvar att ses!, så nu tänker jag inte blogga mer för tillfället ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar